Ota yhteyttä

Tee palvelustasi käytetty ja pidetty

UI-suunnittelu keskittyy siihen, miten palvelua olisi mahdollisimman mukava käyttää. Käyttöliittymäsuunnittelussa suunnitellaan käyttäjälle tarpeelliset ominaisuudet ja elementit sekä palvelun rakenne. Käyttöliittymän osia ovat esimerkiksi navigaatiopalkki, sivupohjat ja lomakkeet. Käyttöliittymäsuunnittelu varmistaa, että palvelusi on ymmärrettävä ja helppokäyttöinen kohdeyleisölleen.

UX-suunnittelu selvittää miten käyttäjäkokemus saataisiin mahdollisimman hyväksi. Itse palvelun käytettävyys on vain osa käyttäjän kokemusta. Kokonaisuus muodostuu palvelun teknologiasta, toiminnallisuuksista, designista, markkinoinnista, viestinnästä sekä liiketoimintamallista.

Asiakas alkaa muodostaa tietynlaista mielikuvaa ja käyttäjäkokemusta palvelusta markkinoinnin ja viestinnän kautta. Käyttäjäkokemus jatkuu positiivisena, kun markkinointiviestinnän kautta muodostuneet odotukset ja todellisuus kohtaavat itse palvelussa. Kokemusta voidaan edelleen parantaa, jos palvelussa onkin esimerkiksi enemmän tai parempia ominaisuuksia tai toiminnallisuuksia kuin mitä on annettu ymmärtää markkinoinnilla. Liiketoimintamalli tulee osaksi käyttäjäkokemusta, kun asiakaspalvelu, logistiikka ja laskutus astuvat mukaan kokonaisuuteen.

Hyvä käyttäjäkokemus on siis erittäin monen palasen tulo, ei summa. Jos yksi palanen on selkeästi negatiivinen, se muuttaa helposti koko kokonaisuuden pettymykseksi.

Perushintamme on 86 € / h, 645 € / päivä ja 3 225 € / viikko

Ota meihin rohkeasti yhteyttä!

tech@oddy.fi
050 553 1111

Laura Nevasalo

Laura Nevasalo

Kasvu ja asiakkuudet
Client Director

Varaa etätapaaminen!

laura.nevasalo@oddy.fi
050 553 1111


Jukka Leino

Jukka Leino

Kasvu ja asiakkuudet
CEO

Varaa etätapaaminen!

jukka.leino@oddy.fi
040 516 7612






Lähetä viesti!
1
Voidaanko auttaa?
Hei!

Voidaanko auttaa?
Powered by