Tee palvelustasi käytetty ja pidetty
UI-suunnittelu keskittyy siihen, miten palvelua olisi mahdollisimman mukava käyttää. Käyttöliittymäsuunnittelussa suunnitellaan käyttäjälle tarpeelliset ominaisuudet ja elementit sekä palvelun rakenne. Käyttöliittymän osia ovat esimerkiksi navigaatiopalkki, sivupohjat ja lomakkeet. Käyttöliittymäsuunnittelu varmistaa, että palvelusi on ymmärrettävä ja helppokäyttöinen kohdeyleisölleen.
UX-suunnittelu selvittää miten käyttäjäkokemus saataisiin mahdollisimman hyväksi. Itse palvelun käytettävyys on vain osa käyttäjän kokemusta. Kokonaisuus muodostuu palvelun teknologiasta, toiminnallisuuksista, designista, markkinoinnista, viestinnästä sekä liiketoimintamallista.
Asiakas alkaa muodostaa tietynlaista mielikuvaa ja käyttäjäkokemusta palvelusta markkinoinnin ja viestinnän kautta. Käyttäjäkokemus jatkuu positiivisena, kun markkinointiviestinnän kautta muodostuneet odotukset ja todellisuus kohtaavat itse palvelussa. Kokemusta voidaan edelleen parantaa, jos palvelussa onkin esimerkiksi enemmän tai parempia ominaisuuksia tai toiminnallisuuksia kuin mitä on annettu ymmärtää markkinoinnilla. Liiketoimintamalli tulee osaksi käyttäjäkokemusta, kun asiakaspalvelu, logistiikka ja laskutus astuvat mukaan kokonaisuuteen.
Hyvä käyttäjäkokemus on siis erittäin monen palasen tulo, ei summa. Jos yksi palanen on selkeästi negatiivinen, se muuttaa helposti koko kokonaisuuden pettymykseksi.
Perushintamme on 86 € / h, 645 € / päivä ja 3 225 € / viikko
Ota meihin rohkeasti yhteyttä!

Laura Nevasalo
Kasvu ja asiakkuudet
COO
laura.nevasalo@oddy.fi
050 553 1111

Jukka Leino
Kasvu ja asiakkuudet
CEO
Varaa etätapaaminen!
jukka.leino@oddy.fi
040 516 7612