Ota yhteyttä

Suunnittelu mahdollistaa kokeilut ennen lopullisia päätöksiä

Suunnittelu alkaa asiakkaan todellisen tavoitteen selvittämisestä ja ymmärtämisestä. Kysymme, ideoimme, haastamme, testaamme ja teemme jopa virheitä.

Uuden palvelun suunnittelu aloitetaan kysymyksillä: kenelle palvelua ollaan tekemässä ja mitkä tarpeet sen tulee ratkaista.

Seuraavaksi voidaan hahmotella palvelun ulkoasua ja käyttöliittymä. Miltä palvelu näyttää ja mitä toiminnallisuuksia siinä on.

Miltä palvelun käyttö tuntuu? Onko eteneminen loogista vaiheesta toiseen? Vaatiiko palvelun käyttö ohjeita vai eteneekö ihminen siinä intuitiivisesti oikein? Miten palvelun käyttämisestä syntyy positiivinen kokemus?

Graafinen suunnittelu voi sisältää muun muassa mainonnan ja painotuotteiden-, sähköisten medioiden ulkoasujen-, kuvitusten-, animaatioiden-, yritysilmeen-, pakkausten- sekä oppaiden- ja merkkien suunnittelua.

UI-suunnittelu (käyttöliittymä) tuottaa visuaalisen mallin miltä palvelu tulee näyttämään ja mitä toiminteita eri osiot sisältävät.

UX-suunnittelu (käyttäjäkokemus) tuottaa näkymän miten ihmisen on tarkoitus liikkua palvelun eri toiminteiden ja osioiden välillä. Mahdollisimman intuitiivisesti, loogisesti ja miellyttävästi.

Prototyyppi on jo visuaalinen ja toiminnallinen malli. Siinä palvelua voidaan kokeilla käytännössä ja tilaaja näkee miltä valmis palvelu tulisi näyttämään ja tuntumaan.

Ota meihin rohkeasti yhteyttä!

sales@oddy.fi
050 553 1111

Laura Nevasalo

Laura Nevasalo

Kasvu ja asiakkuudet
COO

laura.nevasalo@oddy.fi
050 553 1111


Jukka Leino

Jukka Leino

Kasvu ja asiakkuudet
CEO

Varaa etätapaaminen!

jukka.leino@oddy.fi
040 516 7612


Lähetä viesti!
1
Voidaanko auttaa?
Hei!

Voidaanko auttaa?
Powered by