Palvelut

Digitaaliset palvelut kasvattamaan myyntiäsi!

Haluamme tehdä monimutkaisesta yksinkertaista

Palvelut Kasvattamaan Myyntiäsi

Palvelut on rakennettu intohimostamme kasvattaa asiakkaidemme myyntiä. Nettisivujen merkitys yrityksen myynnissä ja markkinoinnissa on erittäin kriittinen. 

Mitä osa-aluetta haluatte parantaa: DIGITAALINEN PERUSTA, DIGITAALINEN ASIAKASPALVELU vai onko DIGITAALINEN UUDISTUMINEN ajankohtainen?

Digi_asiakaspalvelu_Oddy Tech Tech
Digi_Uudistuminen_Oddy Tech Tech

DIGITAALINEN 

PERUSTA

Nettisivut ovat yrityksen digitaalinen koti ja kaiken perusta, joten niitä kannattaa jatkuvasti parannella. Verkkoanalytiikka kertoo mitä nettisivuilla tapahtuu. Sivujen toimivuuden saa selville testaamalla. Havaitut puutteet saa korjattua parantelulla. Pitkäaikaisen mielenrauhan takaa jatkokehitys.

DIGITAALINEN

ASIAKASPALVELU

Asiakkaita kannattaa palvella jo nettisivuilla. Ihmiset kokevat hyvänä palveluna jos voivat itse tehdä vertailua laskurilla, tilata asioita helposti täytettävällä lomakkeella, kysyä vastauksia chatissa ja parhaimmillaan saada kiinnostavia vinkkejä sähköpostilla.

DIGITAALINEN 

UUDISTUMINEN

Uudistuminen tehdään aina syystä. Halutaan uutta, kasvaa seuraavalle tasolle tai luopua vanhasta. Uudistumisen ei tarvitse olla työlästä tai kallista, kun nettisivut tai verkkokaupan ostaa palveluna. Meillä palvelu sisältää kaiken nettisivuihin liittyvän ja asiakas välttyy turhalta päänvaivalta.

Verkkoanalytiikka

Miten nettisivut toimivat, mistä sivuille tullaan, millaisia kävijät ovat ja mitä sivuilta luetaan.

Nettilomakkeet

Asiakkaalle kannattaa tarjota mahdollisuus olla yhteydessä, kysyä lisää tai ladata mielenkiintoista sisältöä.

Nettisivut yritykselle palveluna

Parhaimmillaan nettisivut päivittyvät ja parantuvat jatkuvasti tuottaen yhteydenottoja ja kauppaa. Saan ne meiltä palveluna!

Nettisivujen Testaaminen

Selvitetään mitä teidän nettisivuissa kannattaa parantaa. Ei arvailla vaan testataan asia faktoihin perustuen.

ChatBot ja liidien keräys

Anna asiakkaille mahdollisuus kysyä ja saada vastaus välittömästi. ChatBot on oiva ratkaisu palvella asiakkaita jo nettisivuilla.

Verkkokauppa yritykselle palveluna

Parhaimmillaan verkkokauppa päivitttyy ja parantuu jatkuvasti tuottaen lisää kauppaa. Meiltä saat sen palveluna!

Nettisivujen Parantelu

Korjataan nettisivujen kriittisimmät asiat. Tyypillisimmät asiat ovat latautumisnopeus ja toimivuus eri päätelaitteilla.

Nettilaskuri

Asiakas haluaa tehdä valintoja ja saada ainakin alustavan hinta-arvion toivomastaan ratkaisusta.

Integraatiot

Yhdistetään järjestelmiä ja laitetaan tieto liikkumaan automaattisesti kahden tai useamman järjestelmän välillä.

Nettisivujen jatkokehitys

Otamme täyden vastuun teidän nettisivuista. Valitsemme sopivat palvelimet, huolehdimme kaikesta ja parantalemme sivuja joka kuukausi.

Markkinoinnin automaatio

Laitetaan asiakastieto järjestykseen ja ruvetaan tekemään järjestelmällistä markkinointia ja myyntiä.

Mobiilisovellus

Mobiilisovellus on paljon muutakin kuin Facebook tai pelit. Sovelluksen avulla voi helpottaa henkilöstön tai asiakkaiden tekemistä.

Digitaalinen perusta kuntoon

Onko yrityksenne nettisivut sellaisessa kunnossa, että kauppa käy? Luoko nettisivut yrityksestänne toivotun mielikuvan asiakkaalle, tarjoilee vinkkejä sekä ideoita ja kannustaa olemaan teihin yhteydessä? 

Tutustu palveluihin >>

Asiakaspalvelu digitaalisesti

Löytääkö potentiaalinen asiakas nettisivuiltanne helposti etsimänsä tiedon? Saako asiakas halutessaan apua jo verkkosivuilla? Onko ainoa vaihtoehto olla teihin yhteydessä lähettämällä tyhjälle pohjalle kirjoitettu sähköposti?

Tutustu palveluihin >>

Olisko aika uudistua?

Onko vanhat nettisivut jo tunkkaiset ja elähtäneet? Pitäisikö yrityksenne digitaalinen ilme tuoda nykypäivään?

Uudistetaan teidän nettisivut, tehdään niistä modernit, näyttävät ja asiakasystävälliset.

Tutustu palveluihin >>

digitaaliset_palvelut1_oddy tech

vastauksia yleisimpiin kysymyksiin

Verkkoanalytiikka kertoo totuuden, mitä nettisivuilla oikeasti tapahtuu. Mistä ihmiset tulevat, mitä he sivuilta lukevat, millaisia ihmisiä sivuilla käy sekä miten sivuja kannattaisi parannella. Ei enää mutu-tuntumaa!

On olemassa paljon erilaisia keinoja palvella asiakkaita nettisivuilla. Tarjoa riittävästi tietoa palveluidesi hyödyistä, tee tiedon löytäminen helpoksi ja tarjoa erilaisia vaihtoehtoja ottaa yhteyttä: chatbot, erilaiset laskurit, lomakkeet sekä ladattavat materiaalit.

Monimutkainen kysymys, mutta koitan vastata lyhyesti. Google löydettävyyteen vaikuttavat ainakin seuraavat tekijät: sivuston latautumisnopeus, sivuston toimivuus kaikilla päätelaitteilla, sivuston sisällön laatu ja rakenne, sivuston tekninen toteutus, jotta Google ymmärtää mistä sivuilla kerrotaan.

Jokainen verkossa toimiva palvelu tarvitsee vähintää ylläpidon. Aiheesta käytetään myös nimeä Hosting. Palvelulle on varattu ”kovalevytilaa” palvelintilaa, josta palvelu latautuu käyttäjän selaimeen. Ylläpito on siis palvelin, jossa on tarvittavat asetukset määriteltynä, jonka ohjelmistoja päivitetään ja mistä itse palvelu (esim verkkosivu) latautuu verkkoon.

Huuolenpidolla me tarkoitamme itse palvelun (esim verkkosivu) teknistä päivittämistä, tietoturva-, toiminnallisuus-, ym päivityksiä, joita on tyypillisesti saatavilla useita kertoja vuodessa.

Perinteisessä Chat palvelussa on ihminen vastailemassa esitettyihin kysymyksiin. Uudempi tapa on hyödyntää ChatBot ratkaisua. Palvelun sisälle rakennetaan vastausmalleja, tyypillisimpiin asiakkaiden kysymyksiin. Mikäli asiakas ei saa riittävää vastausta, voidaan ihmistä pyytää laittamaan tarkennettu kysymys tulemaan, johon asiantuntija pääsee myöhemmin vastaamaan.

Mikäli yrityksessä on henkilö, joka voi ajoittain vastailla chatissa esitettyihin kysymyksiin, on mahdollista kytkeä automaattivastaukset pois ja ohjata kysymykset oikealle ihmiselle.

Nettisivujen hintaan vaikuttaa niiden tekemiseen käytetty ammattitaito ja aika. 

Mikäli yksi ihminen tekee sivut suunnittelusta toteutukseen ja käyttää valmiita pohjia, voi kustannus olla varsin edullinen.

Mikäli sivuista halutaan yrityksen liiketoimintaa kasvattavat, kannattaa niihin käyttää myös hetki ammattitaitoa. Sivut ovat yrityksen näköiset, ulkoasu on graafikon suunnittelema, käyttäjäpolut on mietitty ja Google ymmärtää sivujen sisällön. Teknisellä puolella hyvin toteutetut verkkosivut latautuvat nopeasti, toimivat kaikilla päätelaitteilla ja niitä voi muokata jatkuvasti parempaan suuntaan. 

Verkkokauppoja voi avata monen alustan päälle. Me toteutamme kaikki verkkokaupat WordPress:n lisäosalla, joka on WooCommerce. Alusta taipuu kaikkiin tarpeisiin ja on laajannettavissa rajattomasti. Edullisimmillaan voimme toteuttaa verkkokaupan hintaa 2500 € + alv.

Tämä onkin hyvä kysymys. Kyllä voi. Olemme toteuttaneet useampiakin verkkokauppoja, joissa osa tuotteista on ns aineettomia (lahjakortti, kausikortti, lippu jne) sekä osa vuokrattavia (neuvotteluhuone, nosturi, hotellihuone, auto). Verkkokauppa taipuu oikeastaan kaikkeen myymiseen.

etkö löytänyt sopivaa palvelua?

Taivumme moneen muuhunkin. Laita viestiä niin ratkotaan haasteesi!

digitaaliset_palvelut4_oddy tech