Palvelut on rakennettu intohimostamme kasvattaa asiakkaidemme myyntiä. Nettisivujen merkitys yrityksen myynnissä ja markkinoinnissa on erittäin kriittinen.
Mitä osa-aluetta haluatte parantaa: DIGITAALINEN PERUSTA, DIGITAALINEN ASIAKASPALVELU vai onko DIGITAALINEN UUDISTUMINEN ajankohtainen?
Verkkoanalytiikka kertoo mitä nettisivuilla tapahtuu. Sivujen toimivuuden saa selville testaamalla. Havaitut puutteet saa korjattua parantelulla. Pitkäaikaisen mielenrauhan takaa jatkokehitys.
Asiakkaita kannattaa palvella jo nettisivuilla. Ihmiset kokevat hyvänä palveluna jos voivat itse tehdä vertailua laskurilla, tilata asioita helposti täytettävällä lomakkeella, kysyä vastauksia chatissa tai tilata vinkkejä sähköpostilla.
Uudistuminen tehdään aina syystä. Halutaan uutta, kasvaa seuraavalle tasolle tai luopua vanhasta. Uudistumisen ei tarvitse olla työlästä tai kallista, kun nettisivut tai verkkokaupan ostaa palveluna.
Miten nettisivut toimivat, mistä sivuille tullaan, millaisia kävijät ovat ja mitä sivuilta luetaan.
Asiakkaalle kannattaa tarjota mahdollisuus kysyä lisää, olla yhteydessä tai ladata mielenkiintoista sisältöä.
Parhaimmillaan nettisivut päivittyvät ja parantuvat jatkuvasti tuottaen yhteydenottoja ja kauppaa. Saat ne meiltä palveluna!
Selvitetään mikä nettisivuissa on hyvää ja mitä kannattaa parantaa. Ei arvailla vaan kaivetaan faktat esiin.
Anna asiakkaille mahdollisuus kysyä ja saada vastaus välittömästi. ChatBot on oiva ratkaisu palvella asiakkaita jo nettisivuilla.
Parhaimmillaan verkkokauppa päivitttyy ja parantuu jatkuvasti, tuottaen lisää kauppaa. Meiltä saat sen palveluna!
Korjataan nettisivujen kriittiset viat. Tyypillisimmät asiat ovat latautumisnopeus ja toimivuus eri päätelaitteilla.
Asiakas haluaa tehdä valintoja ja saada ainakin alustavan hinta-arvion toivomastaan ratkaisusta.
Yhdistetään järjestelmiä ja laitetaan tieto liikkumaan automaattisesti kahden tai useamman järjestelmän välillä.
Otamme täyden vastuun teidän nettisivuista. Valitsemme sopivat palvelimet, huolehdimme kaikesta ja parantalemme sivuja joka kuukausi.
Laitetaan asiakastieto järjestykseen ja ruvetaan tekemään järjestelmällistä markkinointia ja myyntiä.
Mobiilisovellus on paljon muutakin kuin Facebook tai pelit. Sovelluksen avulla voi helpottaa henkilöstön tai asiakkaiden tekemistä.