Markkinoinnin automaatio on laaja käsite, joka sisältää paljon mahdollisuuksia.
Järjestelmä mahdollistaa potentiaalisten asiakkaiden tunnistamisen ja palvelemisen ostoputken eri vaiheissa. Eri vaiheissa oleville ihmisille voidaan lähettää heitä kiinnostavaa sisältöä ja näin kuljettaa kohti ostotapahtumaa.
Ratkaisun avulla on mahdollista automatisoida osa markkinoinnin rutiininomaisista toiminteista.
Ammattitaidolla toteutetut nettisivut ovat loppuasiakkaille selkeät, helppokäyttöiset ja niillä asioiminen on vaivatonta. Yritykselle sivut ovat helposti päivitettävät, muutokseen skaalautuvat sekä mitatattavasti myyntiä tuottavat.
Kaikille yrityksille sopii heidän tarvettaan vastaava järjestelmä, kokoluokasta, toimialasta tai myytävistä palveluista ja tuotteista riippumatta.
Tärkein kysymys onkin, että mikä järjestelmä sopii kenenkin tarpeeseen. Tässä onkin sitten valtavasti vaihtelua.
Aloitamme aina keskustelun liiketoimintanne ymmärtämisestä ja selvitämme, mikä markkinoinnin automaatiojärjestelmä vastaa juuri Teidän tarpeisiin.
Mitä haluatte automaatiolla tehdä ja mikä järjestelmä vastaa tarpeeseenne?
Palvelu vastaa tarpeeseen: mikä järjestelmä teidän kannattaa valita ja miksi?
Valitaan sopiva järjestelmä, otetaan se käyttöön ja koulutetaan se henkilökunnalle.
Palvelu vastaa tarpeeseen: markkinoinnin automaatio osaksi tekemistä.
Valitaan järjestelmä, otetaan käyttöön, muokataan teidän liiketoimintaan sopivaksi ja koulutetaan käyttäjille ja kehitetään tekemistä jatkuvasti.
Palvelu vastaa tarpeeseen: markkinoinnin automaation tulokset paranee jatkuvasti.