Lisää henkilöstösi osaamista

Koulutus

Koulutus on investointi henkilöstöön

Koulutus on monesti loistava tapa sitouttaa henkilöstöä. Järjestämme yrityksille erilaisia koulutuksia ja työpajoja, digitaalisten hyötyjen löytämiseen. Aiheita ovat mm. myynnin digitalisointi, digitaalisuuden hyödyt liiketoiminnassa, tehot irti järjestelmistä, markkinoinnin automaatio, markkinoinnin mittaaminen, mitä analytiikka kertoo ja miten hyödyntää sitä.

Koulutus ja workshop sisällöt ovat kokonaisuuksia, joita voidaan räätälöidä yrityksen tarpeen mukaan. Koulutusten tasot vaihtelevat seuraavien portaiden mukaan: Basic – Ymmärryksen lisääminen aiheesta, Advance – Mitä vaihtoehtoja on olemassa, Pro – Miten sovellan oppimaani käytännössä. Suosimme osallistavia, keskustelua herättäviä ja käytönnön läheisiä koulutuksia. Koulutus voi tapahtua etänä, asiakkaan luona tai meidän tiloissamme.

Alla erimerkkejä tasoista, hinnoittelusta ja koulutusten aiheista.

YMMÄRRYS – MIKSI

Aiheen alustus ja perusteet

Alueen tarjoamat hyödyt henkilölle ja yritykselle

Ero perinteiseen tapaan toimia

Kurkistus mahdollisuuksiin

Oivallusten kerääminen

Tavoite: Aiheen perusteiden ymmärtäminen

Koulutuksen kesto 4h ja kustannus 1 490 € + alv (ryhmä max 10 hlö)

VAIHTOEHDOT – MITÄ

Mahdollisuuksien avaaminen ja esittely

Vaihtoehtojen läpikäynti ja vertailu

Järjestelmät

Työkalut

Ominaisuudet

Itselle sopivien ratkaisujen arviointi

Oivallusten kerääminen

Tavoite: Omaan työhön sopivien keinojen valinta ja perustelu

Koulutuksen kesto 6 h ja kustannus 2 290 € + alv (ryhmä max 10 hlö)

SOVELTAMINEN – MITEN

Mahdollisuuksien syventäminen

Parhaiden käytänteiden läpikäynti

Esimerkkejä eri toimialoilta

Eri toimintamallien tarjoamat edut

Oivallusten läpikäynti

Tavoite: Miten tulemme soveltamaan oppimaamme käytännössä

Koulutuksen kesto 6 h ja kustannus 2 790 € + alv (ryhmä max 10 hlö)

Myynnin digitalisointi

  • Miten digitaalisuus voi tuottaa lisää myyntiä
  • Mitä eri myynnin vaiheita voidaan hoitaa digitaalisissa kanavissa
  • Voiko digitaalisen myynnin liittää nykyiseen toimintamalliin

Digitaalisuuden hyödyt liiketoiminnassa

  • Mitkä työvaiheet vievät paljon aikaa
  • Siirtyykö tieto eri järjestelmien välillä manuaalisesti
  • Onko käytössänne päällekkäisiä järjestelmiä
  • Paljonko verkkopalvelu tuottaa myyntiä vuodessa

Markkinoinnin automaatio

  • Mikä on markkinoinnin automaatio
  • Kenellä ja millaisiin tarpeisiin se sopii
  • Mitä järjestelmät maksavat ja miten eroavat toisistaan
  • Mihin ratkaisu ei sovi

Markkinoinnin mitattaaminen

  • Mikä on ostetun mainonnan tuottama tulos
  • Missä kanavissa teidän kannattaa toimia
  • Mistä lähteä liikkeelle
  • Paljonko mainostaminen maksaa

Analytiikan tarjoamat mahdollisuudet

  • Mikä verkkopalvelussanne on hyvää ja mitä pitää parantaa
  • Millaisia parhaat asiakkaanne ovat
  • Mikä on todellinen asiakaspotentiaalinne markkinassa
  • Miten rakentaa yrityksen KPI mittarit

Digitaalinen markkinointi

  • Mistä lähteä liikkeelle
  • Pitääkö teidän olla Facebookissa
  • Miten tiedän mainonnan toimivuuden
  • Laitetaanko mainos iltapäivälehden etusivulle vai ei

Sosiaalinen media

  • Miten eri sosiaalisen median palvelut eroavat toisistaan
  • Mitkä kanavat toimivat teille
  • Kuka tuottaa sisällön
  • Millaista suunnitelmaa kannattaa toteuttaa

Koulutuksia voidaan rakentaa myös täysin räätälöidysti toiveiden, tarpeiden tai haasteiden pohjalta.

AVAINSANAT:

Kiinnostaako workshopit ja koulutukset? Haluaisitko saada ammattilaisen arvion yrityksesi digitaalisen markkinoinnin tilasta?

Annamme ehdotuksemme yrityksesi digimarkkinoinnin kehittämiseen ILMAISEKSI.

Ota meihin yhteyttä!

Lue mielenkiintoisia blogipostauksiamme
Tutustu asiakkaisiimme
Tutustu palveluihimme