Helsinger verkkosivut

Helsinger - Verkkosivut ja varauspalvelu

Helsinger verkkosivut ja varauspalvelu

Helppo tilan ja tarjoilun varaus

Helsinger verkkosivut ja varauspalvelu tekevät neuvottelun järjestämisen helpoksi.

 

Kanresta halusi tehdä uudesta kohtaamisia tarjoavasta konseptistaan helpon ja näyttävän myös verkossa.

 

Verkkopalvelusta voi varata itselleen sopivan neuvottelutilan sekä tarjoilut muutamalla klikkauksella. 

Tavoitteesta ratkaisuun

LÄHTÖTILANNE

Helsingin ydinkeskustaan avattiin uudenlaista kohtaamispaikkaa. The Helsinger tarjoaa erittäin korkealaatuiset puitteet ja huippuluokan tarjoilut.

TAVOITTEET

Verkkopalvelusta haluttiin tehdä visuaalisesti näyttävä ja käytettävyydeltään helppo. Ei vaikeaa kirjautumista ja luottokorttien syöttöä.

LOPPUTULOS

Verkkopalvelun ilme suunniteltiin vastaamaan konseptin visuualista ilmettä. Käyttöliittymä toimii niin tietokoneella kuin mobiilissakin. Varattavien tielojen saatavuus sekä valittavat tarjoilut haetaan rajapinnan kautta Asion taustajärjestelmästä.

Prosessin kulku

Yhteistyö aloitettiin keskustelemalla asiakkaan tavoitteista uudelle palvelulle. Pyrittiin tunnistamaan asiat, jotka tekevät palvelukokemuksesta mahdollisimman helpon mutta korkealaatuisen.

 

Asiakkaan kanssa käytiin muutamia sparraus keskusteluja, joissa tuotiin esille erilaisia vaihtoehtoja toteutuksesta. Pyrimme myös nostamaan esille ideoita, joita asiakas itse ei välttämättä ollut edes miettinyt.

Mitä uudelta verkkopalvelulta odotetaan? Mitkä asiat vaikuttavat positiivisesti palvelukokemukseen jo verkossa? Miten tilan varaamisesta voidaan tehdä mahdollisimman helppo?

Laadimme ehdotuksen asiakkaan toiveiden pohjalta. Perehdyimme asiakkaan liiketoimintaan sekä integroitavan taustajärjestelmän mahdollisuuksiin ja rajoituksiin. Näiden realiteettien pohjalta teimme ehdotuksen toteutuksesta.

Uudesta palvelusta piirrettiin käyttöliittymä, käyttäjäpolut sekä rautalankamalli. Käytettävyyttä testattiin ja arvioitiin myös yhteistyössä taustajärjestelmän toimittajan kanssa.

Lopullista toteutusta muokattiin alkuperäisestä suunnitelmasta, käytettävyystesteissä havaittujen asioiden perusteella.

Asiakkaan ja järjestelmäkumppanin kanssa käytiin aktiivista keskustelua läpi toteutusvaiheen. Lopputuloksena on erittäin näyttävä, täysin asiakkaan konseptin mukainen verkkopalvelu.

Kuvia toteutuksesta

UI suunnitelma

the-helsinger-leiska-oddy-tech

Toteutuksen etusivu

Varauspalvelu

Kiinnostuitko?