Markkinoinnin automaatiot

Markkinoinnin automaatio mahdollistaa eri osallistavia toimenpiteitä markkinoinnin tueksi. Asiakas voidaan esimerkiksi asettaa myyntiputkeen hänen tekemänsä toiminnon perusteella. Toimintoketjun sääntöjen mukaan hänelle voidaan lähettää tekstiviestejä tai sähköposteja haluttuina ajankohtina hänen toimintaansa pohjautuen.

Markkinoinnin automaatioista saadaan mitattavaa, reaaliaikaista tietoa kampanjan toimivuudesta, jolloin voidaan suoraan reagoida tarvittaviin muutoksiin. Näin tehostetaan kampanjan tuloksellisuutta ja päästään parhaisiin mahdollisiin lopputuloksiin.

Haluat kasvattaa bisnestäsi.
Niin mekin.
Ota yhteyttä.

Kutsu meidät maksuttomalle kartoituskäynnille, jossa ymmärrämme ja analysoimme haasteesi sekä siihen parhaiten vastaavat mahdollisuudet.

Kartoitus ei sido sinua mihinkään, vaan sen jälkeen päätät itse, haluatko meiltä näkemystämme vastaavan tarjouksen. Reilua, eikö totta?




Ohjelmistokehitys

Toteutamme selaimessa ja mobiilissa toimivia digitaalisia palveluita ja tuotteita kuten Koulutusalustoja, Mobiilisovelluksia, Palvelualustoja, Digitaalisten tuotteiden myyntialustoja, Toiminnanohjausjärjestelmiä, Asiakkuundenhallintajärjestelmiä, CRM-työkaluja, Työajanhallintasovelluksia sekä Viestintäalustoja.

Lue lisää

Suunnittelu ja konseptointi

Digitaalisten palveluiden ja tuotteiden suunnittelu ja konseptointi

Lue lisää

Liiketoiminta-
prosessien digitalisointi

Liiketoimintaprosessien digitalisointi luo pohjan yrityksesi kasvulle haastamalla vanhat toimintamallit uusilla, digitaalisilla ratkaisuilla.

Lue lisää