Moni tuntuu miettivän markkinoinnin automaation hyötyjä ja mahdollista käyttöönottoa. Toisaalta osalle on myös epäselvää mitä markkinoinnin automaatiolla oikeasti tarkoitetaan. Oikein tiivistetysti markkinoinnin automaatiolla tarkoitetaan järjestelmää, joka automatisoi yhden tai useamman markkinoinnin toimenpiteen. Tällöin näiden toistuvien, helppojen ja ehkä tylsienkään toimenpiteiden tekemisessä ei tarvita henkilötyötä ja vältytään virheiltä.

Entä mitä asioita kannattaa ottaa huomioon, kun on valitsemassa yritykselleen sopivaa automaatiojärjestelmää? Katso koostamamme vinkit ja lataa koko materiaali tarkoilla kuvauksilla.

1. Integraatiot

2. Liidien hoito

3. Sähköpostimarkkinointi

4. Sosiaalisen median automatisointi

5. Segmentointi

6. Analysointi ja raportointi

7. Testaus

8. Käytettävyys ja palvelun käytön aloittaminen

9. Tietoturva

10. Käyttötuki

Tilaa koko materiaali, josta selviää otsikkojen aiheet tarkemmilla kuvauksilla.