Digitaalinen asiakaspalvelu

Palvele asiakkaitasi digitaalisissa kanavissa ja myy

Myynti ja asiakaspalvelu nettisivuilla

Asiakaspalvelu digitaalisesti?

Digitaalinen asiakaspalvelu alkaa nettisivuilla ja tavoitteena on poistaa oston esteitä.

On hyvä miettiä millaisia asioita teiltä tyypillisesti kysytään ja miten niihin voisi tarjota vastauksia jo nettisivuilla. ChatBot on oiva työkalu rakentaa kysymys–vastaus -ketjuja ja tarjota lisätietoa. 

Mikäli tuote tai palvelu taas sisältää useampia muuttujia voikin nettilaskuri antaa riittävän vastauksen hintatasosta.

 

Monessa tapauksessa mahdollisuus vaivattomaan yhteydenottoon, tai vaikkapa ajanvaraukseen suoraan kalenterista, onkin se parhaiten asiakasta palveleva ratkaisu.

ChatBot ja liidien keräys
Nettilaskuri
Nettilomakkeet
Markkinoinnin automaatio
digitaalinen_asiakaspalvelu_oddy tech

Työkaluja nykyisille nettisivuille

Aina ei tarvitse tehdä uutta, vaan vanhoja sivuja voi parannella. Sivuille voidaan lisätä niitä keinoja ja työkaluja, jotka palvelevat teidän asiakaskuntaa parhaiten.

Ensimmäisenä kannattaa käydä läpi erilaisia vaihtoehtoja asiakaspalvelun ja myynnin tekemiseksi nettisivuilla. Mikä tai mitkä niistä sopisivat teidän ja teidän asiakkaidenne tarpeisiin parhaiten.

Kannattaa aloittaa yhdellä uudella palvelutavalla ja katsoa haluaako keinovalikkoa kasvattaa myöhemmin.

Parannetaan teidän asiakaspalvelua

ChatBot ja liidien keräys

Anna asiakkaille mahdollisuus kysyä ja saada vastaus välittömästi. ChatBot on oiva ratkaisu palvella asiakkaita jo nettisivuilla.

Laskurit ja lomakkeet

Asiakas haluaa tehdä valintoja ja saada ainakin alustavan hinta-arvion toivomastaan ratkaisusta.

Markkinoinnin automaatio

Laitetaan asiakastieto järjestykseen ja ruvetaan tekemään järjestelmällistä markkinointia ja myyntiä.

Olemme oppineet matkalla paljon

Parhaat käytänteet

Olemme toteuttaneet verkkosivuja jo vuodesta 2006 alkaen ja ehtineet tekemään useita virheitä – ja oppineet niistä.

Luotamme tekemisessämme analytiikkaan, koska sen tuottama tieto on totta. Mielipiteetkin ovat tärkeitä, mutta faktan tarkastelu avaa monesti sekä meidän että asiakkaan silmät. Selvitetään mikä tapa olisi palvella teidän asiakkaita verkossa. Laitetaan yksi tapa ensimmäisenä kuntoon.

Asiakkaita ei voi palvella liikaa

Turhan usein ajatellaan, että nyt nettisivut ovat valmiit, eikä niitä kannata kehittää. Emme suosittele.

Nettisivuilla on puhelinnumero

Jatketaan samalla mallilla. Sivuilla on puhelinnumero ja sähköposti, ne riittää. Ei muuten riitä!

Aloitetaan kunnollinen asiakaspalvelu

Laita viestiä, niin jutellaan lisää!

digitaaliset_palvelut3_oddy tech