ChatBot

ChatBot palvelee asiakkaita nettisivuilla

Palvele asiakkaitasi nettisivuilla

digitaalinen_asiakaspalvelu_oddy tech

ChatBot helpottaa sivuilla asiointia

ChatBot lisää nettisivuilla vierailevien ihmisten yhteydenottoja. Keskimäärin vain 1-2% nettisivujen vierailijoista ottaa yritykseen yhteyttä.

10% vierailijoistanne etsii aktiivisesti ratkaisua, joka teiltä löytyy. Silti vain 2% heistä konvertoituu, mikä tarkoittaa, että 8% ei konvertoidu, vaikka se oli heidän tarkoituksenaan. Konvertoituminen tarkoittaa, että asiakas tekee halutun toimenpiteen, esimerkiksi ottaa yhteyttä tai ostaa jonkun tuotteen.

Palvelun hyödyt asiakkaalle

ChatBot Oddyn tekemänä

Olemme etsineet markkinoilta parhaan ratkaisun. Leadoo palvelee jo nyt yli 700 asiakasta maailmanlaajuisesti. Autamme teidät liikkeelle bottien kanssa ja kauttamme saatte jopa 3 kuukauden veloituksettoman pilottijakson.

Markkinoiden paras ratkaisu
Parantaa asiakaspalvelua
Vuorovaikutus asiakkaan kanssa nettisivuilla
Ratkaisu kerää paljon tietoa vierailijoista
Helppo käyttöönotto
Suomenkielinen hallintajärjestelmä

Käyttötapaukset

ChatBot on oivallinen työkalu vastaamaan asiakkaiden yleisimpiin kysymyksiin.

Perinteisessä chat palvelussa on ihminen aina linjalla. ChatBot:iin taas voidaan rakentaa valmiita kysymys–vastaus -polkuja, jolloin kenenkään ei tarvitse olla livenä linjoilla.

Kaikki eivät tykkää käyttää chat palveluita, mutta monet kuluttajat kokevat ne henkilökohtaisemmiksi kuin pelkkä sivujen sisältö. Kaikki eivät myöskään halua lähettää erillistä mailia vaan haluavat kysyä suoraan chatissa.

Asiakkaiden chat -keskustelut voidaan tallentaa järjestelmään ja niihin on mahdollista palata myöhemmin.

Kiinnostuitko?

Laita viestiä, niin jutellaan lisää!