ChatBot

ChatBot palvelee asiakkaita nettisivuilla

Palvele asiakkaitasi nettisivuilla

digitaalinen_asiakaspalvelu_oddy tech

ChatBot kasvattaa yhteydenottoja

Chatbot lisää yhteydenottoja. Tutkimusten mukaan nettisivujen vierailijoista 10% etsii aktiivisesti ratkaisua, joka teiltä löytyy. Silti vain 1-2 % ottaa yhteyttä, eli 8-9 % potetiaalisista vierailijoista menee hukkaan.

 

Tarjoamalla vierailijoille erilaisia keinoja olla yhteydessä, ostaa, pyytää lisätietoja tai jättää yhteydenottopyyntö nostaa sivuston potentiaalin hyödyntämistä merkittävästi.

 

Valitsemalla tarjoamamme liidien keräys ratkaisun pystyt kasvattamaan sivustosi kautta tulevia yhteydenottoja ja myyntiä keskimäärin 30-70%.

Palvelun hyödyt asiakkaalle

Liidien keräys Oddyn tarjoamana

Olemme etsineet markkinoilta parhaan ratkaisun. Leadoo palvelee jo nyt yli 700 asiakasta maailmanlaajuisesti. Autamme sinut liikkeelle liidien keräyksen kanssa ja kauttamme saat jopa 3 kuukauden veloituksettoman pilottijakson.

 

Muutetaan nettisivujen kävijät myynniksi!

Markkinoiden paras ratkaisu
Parantaa asiakaspalvelua
Vuorovaikutus asiakkaan kanssa nettisivuilla
Ratkaisu kerää paljon tietoa vierailijoista
Helppo käyttöönotto
Suomenkielinen hallintajärjestelmä

Käyttötapaukset

ChatBot on oivallinen työkalu vastaamaan asiakkaiden yleisimpiin kysymyksiin.

Perinteisessä chat palvelussa on ihminen aina linjalla. ChatBot:iin taas voidaan rakentaa valmiita kysymys–vastaus -polkuja, jolloin kenenkään ei tarvitse olla livenä linjoilla.

Kaikki eivät tykkää käyttää chat palveluita, mutta monet kuluttajat kokevat ne henkilökohtaisemmiksi kuin pelkkä sivujen sisältö. Kaikki eivät myöskään halua lähettää erillistä mailia vaan haluavat kysyä suoraan chatissa.

Asiakkaiden chat -keskustelut voidaan tallentaa järjestelmään ja niihin on mahdollista palata myöhemmin.

Kiinnostuitko?

Laita viestiä, niin jutellaan lisää!

Jukka-Leino-Oddy-Tech