Bodymaja

Verkkosivut, verkkokauppa ja integraatio

Bodymaja - kehonkoostumusmittaus itsepalvelupisteissä

Bodymaja-logo-oddy-tech

Kehonkoostumusmittaus ilman ajanvarausta

Bodymaja – verkkosivut, verkkokauppa ja integraatio Inbody-pilvipalveluun.

 

Yrityksen tavoite on parantaa suomalaisten hyvinvointia. Muutos alkaa tosiasioiden tunnistamisesta. Tässä tapauksessa kehonkoostumusmittauksesta.

 

Ihminen ostaa itselleen verkkokaupasta tyypillisesti sarjan mittauksia. Ensimmäinen mittaus antaa lähtötilanteen sekä ohjeita ja vinkkejä miten omaa hyvinvointiaan voi parantaa.

Tavoitteesta ratkaisuun

LÄHTÖTILANNE

Yrityksellä oli liikeidea. Pääsimme tekemiseen mukaan heti alusta. Suunittelimme yhdessä asiakkaan kanssa visuaalisen ilmeen, verkkopalvelun, verkko-ostamisen sekä mittaustiedon hyödyntämisen.

TAVOITTEET

Asiakas asetti meille tavoitteeksi mahdollisimman helpon asiakaspolun toteutuksen. Palvelu löytyy Googlesta, mittauksen ostaminen on helppoa sekä mittaukseen meneminen tapahtuu vaivattomasti.

LOPPUTULOS

Ensimmäistä palaverista valmiiseen verkkokauppaan kului 120 päivää. Yritys pääsi avamaan ensimmäiset mittauspisteet ja hankkimaan asiakkaita. Nyt 8 kk myöhemmin mittauspisteitä on jo 10 kappaletta.

Prosessin kulku

Yhteistyö aloitettiin keskustelemalla asiakkaan tavoitteista uudelle palvelulle. Pyrittiin tunnistamaan asiat, joilla asiakaspolusta voidaan tehdä täysin digitaalinen. 

 

Asiakkaan kanssa käytiin useita sparraus keskusteluja, joissa tuotiin esille erilaisia vaihtoehtoja toteutuksesta. Pyrimme myös nostamaan esille ideoita, joita asiakas itse ei välttämättä ollut edes miettinyt.

Mitä kuluttajan halutaan tekevän verkkosivuilla? Miten käyttäjäpolusta saa helpon ja kuluttajalle intuitiivisen?

Laadimme ehdotuksen asiakkaan toiveiden pohjalta. Perehdyimme asiakkaan liiketoimintaan ja pyrimme tuomaan ehdotukseemme myös sellaisia asioita, joita asiakas ei itse ollut osannut pyytää.

Uudesta palvelusta piirrettiin käyttöliittymä, käyttäjäpolut sekä rautalankamalli. Ehdotukseen tehtiin vielä pieniä muutoksia asiakkaan toiveiden pohjalta, ennen itse palvelun koodausta.

Täysin uusi palvelu päästiin julkaisemaan 120 päivää aloituksen jälkeen. Julkistettu palvelu rupesi tekemään myyntiä heti ensimmäisestä päivästä alkaen. Yhteistyö jatkuu ja palvelu parannellaan kuukausittain.

Kuvia toteutuksesta

UI suunnitelma

Toteutuksen etusivu

Verkkokauppa

Kiinnostuitko?