VLOGI: Markkinoinnin tuotto - ROI

VLOGI: Markkinoinnin tuotto – ROI tekee investoinnin tuotot näkyväksi

Toinen yhtiöistämme Oddy Digital palvelee laajaa määrää asiakkaita digitaalisen markkinoinnin saralla. Parhaimmillaan päästään yrityksen strategiseksi kumppaniksi, kun tekemämme markkinointi mitataan suoraan tuotetuissa euroissa. ROI – return on investment, onkin mielenkiintoinen mittari. Mittarit on kohtuu selkeä rakentaa silloin kun yritys myy suoraan verkosta jotain. Toisaalta vaikka kauppa tapahtuisikin kivijalassa tai F2F myynnillä on myös silloin mahdollista rakentaa markkinoinnin tuottoa mittaavat mittarit.

Katso video, jossa on esitelty matkailualan case:

  • Paljonko asiakas investoi markkinointiin?
  • Mitä kanavia meillä on käytössä?
  • Miten tuloksia mitataan?
  • Paljonko markkinointi tuottaa myyntiä?

Kiinnostuitko? Varaa kanssani 15 min etätapaaminen ja katsotaan, josko meistä voisi olla apua teidänkin yritykselle.