Keskitytään puhumisen sijaan tekemiseen!

Huomasin jälleen kerran miten markkinointi, mainonta, digitalisaatio, media, data ja muut samassa porukassa olevat toimijat kirjoittavat toinen toistaan hohdokkaampia artikkeleita; blogeihin, someen ja kuka mihinkin. Tärkeintä tuntuu olevan hienot termit ja mahdollisimman älykkään tuntuinen tarina.

Ostopolun pirstaloituminen on tuonut narratiivisuuden entistä vahvemmin liiketoiminnan keskiöön.

Vai niin, kuulostaa hienolta. Mutten silti osta!

Monet yritykset puhuvat paljon osaamisestaan, mutta Oddy Tech keskittyy tekemiseen.

Viime viikko oli jälleen hienoja kohtaamisia täynnä. Huomio kiinnittyy väkisinkin tapaamisten ja asiakastarpeiden laajaan kirjoon.

  • Kauppakeskukselle toteutettava natiivi -aplikaatio = ohjelmistokehitys
  • Matkailualan toimijalle rakennettava CRM sekä markkinoinnin automaatio = liiketoiminnan kehitys ja ohjelmistokehitys
  • TE500 yhtiön toiminnanohjausjärjestelmän tekninen aloituspalaveri = ohjelmistokehitys
  • StartUp yrityksen digitaalinen myynnin kasvattaminen = analytiikka + digitaalinen markkinointi
  • Hotelliketjut myynnin kasvattaminen web-analytiikkaa hyödyntämällä = analytiikka
  • IT-palveluita tarjoavan yhtiön kansainvälistyminen = analytiikka + digitaalinen markkinointi

Näihin ei liittynyt mitään korulauseita.

Lue mielenkiintoisia blogipostauksiamme
Tutustu asiakkaisiimme
Tutustu palveluihimme