Ota yhteyttä

Lähdimme innolla rakentamaan Oddy -perhettä muutamia vuosia sitten. Tavoitteena oli saattaa yhteen kolme erillistä liiketoimintaa, porukkaa ja yhtiötä. Ajatus oli kunnianhimoinen, mutta lopputuloksena syntyi kolmiodraama;)

Kokeilemalla oppii, mutta on myös tunnustettava mikäli yhteiselo ei miellytä kaikkia osapuolia. Toivotamme kotoa pois muuttaneille onnea maailman merillä.

Suhdekuvioita on nyt selvitelty ja lopulliseen liittoon sitoutuivat Oddy Digital sekä Oddy Tech. Me kaksi olemme saaneet alkumme Brave Digitalista ja ehkä siksi yhteisten arvojen, toimintatapojen ja pelisääntöjen luominen on sujunut yhteisymmärryksessä.

ME olemme Oddy -perhe

Kuulumme samaan perheeseen, mutta olemme täysin itsenäisiä ja omillamme toimeentulevia yhtiöitä. Teemme tiivistä yhteistyötä, jaamme keskenämme osaamista, opimme jatkuvasti toisiltamme ja hoidamme yhteisiä asiakkuuksia. Toistemme apuun voimme aina luottaa. Suhteemme toimii kuten hyvän kumppanuuden kuuluukin!

Keskitymme palveluihin, joissa olemme hyviä – parhaita

Asiakkaamme saavat jatkossakin meiltä ensiluokkaista asiakaspalvelua ja osaamista olipa kyseessä verkkosivut, applikaatiot, ohjelmistokehitys tai digitaalinen markkinointi ja analytiikka.

Oddy Tech on avoin ja reilu teknologiakumppani

Toimimme suunnannäyttäjinä digitaalisessa liiketoiminnassa sekä teknologia- ja ohjelmistokehityksessä. Suunnittelemme ja toteutamme digitaalisia ratkaisuja, jotka tuottavat asiakkaillemme kilpailuetua.

Toimintamme perustuu vahvaan ammattiosaamiseen, kustannustehokkaisiin ratkaisuihin sekä asiakaslähtöiseen toimintatapaan. Olemme perillä teknologian uusimmista virtauksista ja valitsemme käytettävät teknologiat aina projektin ja asiakkaan tarpeiden mukaan.

Oddy Digital on digitaalisen markkinoinnin mestari

Autamme asiakkaitamme olemaan saavutettavissa ja läsnä digitaalisten ratkaisujen sekä mainonnan keinoin. Tuotamme kokonaisvaltaisia digitaalisen markkinoinnin ja analytiikan ratkaisuja pienten ja keskisuurten yritysten tarpeisiin.

Tiedotteen tavoite on selkiyttää mahdollisia luuloja, väärinymmärryksiä ja olettamia. Toivottavasti tämän jälkeen kaikilla olisi selkeä kuva Oddy -perheen kokoonpanosta ja osaamisesta.

Oddy Tech
Lähetä viesti!