Digivinkit
Digitaaliset ratkaisut ymmärrettävästi
Digivinkit - digiä selkokielellä
Lyhyesti ja selkeästi: Meidän Digivinkit tarjoavat nopeasti luettavia (arvioitu lukuaika: 2 minuuttia), helposti ymmärrettäviä ohjeita digitaalisten ratkaisujen hyödyntämiseen pienille ja keskisuurille yrityksille.
Käytännöllisyys edellä: Vinkeissämme keskitymme konkreettisiin keinoihin, joiden avulla yritykset voivat maksimoida hyötyjään verkkosivuista ja -kaupoista – kaikki selkokielellä, jotta jokainen ymmärtää.
Asiantuntemusta vuosien varrelta: Oddyn asiantuntemus on kypsynyt vuodesta 2006 lähtien, mikä tarkoittaa yli vuosikymmenen vertaista kokemusta digipalveluiden parissa. Tämä laaja ja syvällinen ymmärrys antaa meille mahdollisuuden selittää monimutkaisiakin asioita selkeästi ja ymmärrettävästi.
Enemmän kuin vinkkejä: Meidän tavoitteemme on tarjota paitsi käytännön neuvoja, myös herättää ajattelua, jakaa pitkän linjan kokemuksia ja kannustaa rohkeuteen digitaalisessa maailmassa – kaikki tämä rennossa ja ystävällisessä hengessä.
Aihealueet
Syvällisemmät sisällöt
Lue, hyödy ja koukutu!
Verkkosivujen auditointi
Miksi verkkosivuja kannattaa jakuvasti kehittää? Verkkosivujen auditointi on prosessi, jossa tarkastellaan ja arvioidaan verkkosivuston toimivuutta, suorituskykyä, turvallisuutta, käytettävyyttä ja muita
Käyttäjäystävälliset verkkosivut
Käyttäjäystävälliset verkkosivut Käyttäjäystävälliset verkkosivut ovat nykypäivänä välttämättömyys. Kun käyttäjät vierailevat verkkosivuilla, he odottavat saavansa haluamansa tiedot nopeasti ja vaivattomasti. Siksi
Millaiset ovat hyvät verkkosivut yritykselle?
Verkkosivut ovat nykyään välttämättömyys jokaiselle yritykselle. Ne toimivat ikään kuin digitaalisena käyntikorttina ja ovat tärkeä kanava yrityksen tuotteiden ja palveluiden markkinoinnissa sekä asiakkaiden tavoittamisessa.
Verkkosivujen jatkuva kehitys
Miksi verkkosivuja kannattaa jakuvasti kehittää? Verkkosivut ovat nykyaikaisen yrityksen tai organisaation käyntikortti digitaalisessa maailmassa. Ne ovat ensimmäinen kosketuspinta asiakkaisiin ja
2FA – 2-vaiheinen tunnistautuminen
2 vaiheinen tunnistautuminen 2FA eli kaksi vaiheinen tunnistautuminen on erittäin suositeltavaa yrityksen verkkosivuissa. Yrityksen verkkosivuille murtaudutaan mitä hienostuneemmilla tavoilla, mutta
A-Kassa verkkosivu-uudistus – referenssi
A-Kassa verkkosivu-uudistus Yhteistyö Oddyn kanssa oli helppoa ja selkeää aina projektin tarjousvaiheesta sivuston julkaisemiseen ja julkaisun jälkeiseen viimeistelyyn asti. Asiat