Ota yhteyttä

Mistä yritykset ovat valmiita maksamaan?

Missä yrityksenne haluaisi parantaa toimintaansa?

Olen huomannut, että yllättävän monelle yrityksen päättäjälle aihe – Digitaalisuus – on haastava alue. Kokeneemmalle sukupolvelle kyse on pitkälti ”uudesta tai vieraasta” aiheesta. Tuoreemmalla sukupolvella taas ei välttämättä ole kertynyt liiketoiminnallista ymmärrystä niin paljoa, että digitaalisia investointeja osattaisiin perustella liiketoiminnallisesti. Edessämme on kuilu, joka onneksi kapenee jatkuvasti.

Unohdetaan digi ja keskustellaan, missä teidän yritys haluaisi parantaa tai tehostaa toimintaansa!

Rakastan ja vihaan puhetta digitaalisuudesta

Kuulun siihen ihmistyyppiin, joka todistaa osaamisensa tekemällä, ei puhumalla ja käyttämällä hienoja lontoon kielisiä sutkautuksia. Asiakkaan liiketoiminnalle ei ole pienintäkään merkitystä, mitä termejä käytetään ja paljonko viisastellaan, jos taloudellista hyötyä ei synny!

Päästäessä puhumaan siitä, miten yrityksellä menee, miten asioita on totuttu hoitamaan ja mitkä liiketoiminnan osa-alueet kaipaisivat parantamista, avaan oman digitaalisen salkkuni. Suomeksi ja selkokielellä.

Usein kysymyksiksi riittää: ”Mikä teillä toimii hyvin, mikä toimii huonosti ja mitä osa-alueita haluaisitte parantaa?” Toimimattomiin ja parannusta kaipaaviin osa-alueisiin on olemassa ratkaisuja, joilla niitä voidaan helpottaa ja tehostaa. Niitä digitaalisia ratkaisuja.

Asiaa tulee lähestyä asiakkaan ongelman kautta, eikä jonkin uuden järjestelmän, applikaation, integraation tai teknologian kautta.

Haluamme auttaa pieniä ja keskisuuria yrityksiä!

Asiakkaan kerrottua heitä häiritsevät kipupisteet on mukava lähteä etsimään erilaisia ratkaisuja ongelmien korjaamiseksi. Voimme puhua molempien osapuolten ymmärtämillä termeillä. Usein ensimmäinen helpotuksen tunne syntyy asiakkaalle, kun hän kertoo millaisia haasteita heillä on ja he kuulevat, että ne ovat ratkaistavissa.

Tässä muutamia esimerkkejä asiakkaiden havaitsemista haasteista:

  • Meillä kuluu paljon aikaa asiakkaiden kyselyihin vastaamiseen
  • On työlästä ylläpitää tietoa asiakkaista Excelissä
  • Meiltä ostaa vain tutut asiakkaat lähialueilta
  • Emme saa uusia tarjouspyyntöjä
  • Kuluu aikaa ja tapahtuu virheitä, kun tietoja syötetään moneen järjestelmään
  • Tarjouksen tekemiseen kuluu paljon aikaa, kun pitää kaivaa tietoja monesta eri paikasta

Kuvattuihin haasteisiin on useita erilaisia ratkaisuja. Haluamme kertoa, mitä vaihtoehtoja teillä on, millaisia kustannuksia muutoksista aiheutuisi ja mitä taloudellista hyötyä muutos teille toisi.

Jo useat yritykset ovat saaneet apua toimintaansa toteuttamillamme ratkaisuilla. Ratkaisuista on syntynyt kilpailuetua, lisämyyntiä, työtehon kasvamista ja paljon muuta.

Intohimo

Jokaisella yrityksellä on toiminnassaan kohtia, jotka eivät toimi optimaalisella tavalla. Kertokaa niistä, haluamme auttaa teitä! Mikään ei tuota meille parempaa mieltä, kuin asiakkaan ongelman ratkaiseminen.

Mistä ollaan valmiita maksamaan?

Tunnistetaan teidän liiketoiminnan kipukohta ja etsitään siihen järkevin ratkaisu. Lasketaan paljonko muutos tuo teille säästöä, kasvua, tehoa tai myyntiä. Sovitaan sitten ratkaisulle molempia osapuolia miellyttävä hinta. Olisiko tämä reilua?

Jukka Leino

Ota meihin rohkeasti yhteyttä!

sales@oddy.fi
050 553 1111

Laura Nevasalo

Laura Nevasalo

Kasvu ja asiakkuudet
COO

laura.nevasalo@oddy.fi
050 553 1111


Jukka Leino

Jukka Leino

Kasvu ja asiakkuudet
CEO

Varaa etätapaaminen!

jukka.leino@oddy.fi
040 516 7612


Lähetä viesti!
1
Voidaanko auttaa?
Hei!

Voidaanko auttaa?
Powered by