Ota yhteyttä

Milloin olet saanut hyvää palvelua? Missä?

Millainen palvelu koetaan hyvänä ja millainen huonona? Onko palveluntuottajalla ja tilaajalla yhteinen käsitys asiasta? Kukaan tuskin halua tahallaan tarjota huonoa palvelua.

Miten tilannetta voisi parantaa kaikkien näkökulmasta?

Huono palvelu kerrotaan

Asioiden mennessä oikein kunnolla päin honkia, siinä pettymyksen tunnemyrskyssä vähäsanainenkin ihminen jaksaa tiedottaa kokemuksestaan laajasti. Pahan olon saa helpottamaan, kun jakaa kokemustaan joko verbaalisesti tai kirjallisesti.

Huonot kokemukset eivät liity mihinkään tiettyy toimialaan, joten asia koskettaa meitä kaikkia palveluita tarjoavia ihmisiä ja yrityksiä.

Hyvää vain minulle kiitos

Suomesta löytyy paljon ystävällisiä ja taitavia ihmisiä, joiden tekemästä työstä kukaan ei kerro mitään. Miksi?

Ajatellaanko meillä, että mikäli kerron hyvästä palvelusta, joku muukin voi saada sellaista ja se on minulta pois?

Kallis palvelu on hyvää ja halpa saakin olla huonoa?

Palvelulle määritellään aina hinta, jolla se pystytään tuottamaan kannattavasti. Onko hinta ostajan mielestä kallis vai halpa?

Voimimmeko me palvelun ostajat miettiä; “Mitä odotan maksaessani palvelusta nn €?” Pystyisinkö jopa kertomaan mitä oletan saavani?

Lopulta kysymys lienee odotusten ja käytönnön kohtaamisesta, alittumisesta tai ylittymisestä. Onko kaupankäynti sittenkin vain odotusten hallintaa?

Millainen palvelu koetaan hyvänä ja millainen huonona?

Haluaisin kuulla mahdollisimman monelta kokemuksia ja perusteita sekä hyvästä että huonosta palvelusta. Uskon, että voisimme jokainen oppia ja oivaltaa kommenteista uutta ja mahdollisesti jopa muuttaa omia näkemyksiämme.

Kerro kokemuksistasi: Facebook/Oddytech

Lähetä viesti!
1
Voidaanko auttaa?
Hei!

Voidaanko auttaa?
Powered by